Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, müşteri gönderimleri altyapısını Customer Messaging Platform ile yenileyerek gönderilerin müşteriye ulaşma süresinde 100 oranında iyileştirme ve BES sözleşmelerini basılı göndermek yerine elektronik ortamda göndererek yıllık 2,4 milyon TL tasarruf sağladı.
Sabancı Holding ve Ageas iştiraki olan AgeSA, müşterilerine hep daha iyisini sunma hedefiyle dijital altyapısını güçlendirmeye devam ediyor. Açık kaynak kodlu sistemler üstünde kendi kaynakları ile müşteri gönderimleri altyapısını CMP (Customer Messaging Platform) ile güncelleyen AgeSA, müşterilerden gelen kayıtların sonuçlandırılmasında 95 oranında daha hızlı dönüş ve sadelik elde etmeyi başardı. Dijital dönüşümün yanı sıra sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda da önemli bir atılım olan bu proje sayesinde basılı gönderilen BES sözleşmelerini elektronik ortama taşıyarak kağıt ve su tüketimini azaltırken yıllık 2,4 milyon TL de tasarruf sağlandı. CMP ile müşterilerine düzenli ve anlık bilgi akışı sağlayan AgeSA bu sayede müşteri memnuniyetini de artırmayı devam ediyor.
Zaman ve maliyet tasarrufu sağlıyoruz.
AgeSA’nın müşterileriyle doğrudan temas eden süreçler başta olmak üzere tüm iş süreçlerini en yeni teknolojilerle güçlendirdiğinin altını çizen AgeSA İş Teknolojileri Genel Müdür Yardımcısı Fahri Arkan, şu bilgileri verdi: ”Anlık bildirim, e-mail, SMS gönderimleri yapabilen CMP altyapısı ile zaman ve maliyet tasarrufu sağladık. CMP ile merkezi yapı, önceliklendirme, çoklu kuyruk yapısı, loglama, gönderi statülerinin raporlanabilmesini sağladık. Ek olarak denetim ve müşteri şikayeti gibi konularda operasyonel verimliliğimizi artırdık. Hesap Bildirim Cetveli, Katılımcı Bilgi Notu gibi toplu gönderimlerimizin müşterilerimize ulaşma süresinde 100 oranında iyileştirme sağladık.
Sadece BES sözleşmelerinin geleneksel posta yerine e-mail ile gönderilmesiyle yıllık 2,4 milyon TL maliyetten tasarruf ettik, bunun yanı sıra 24 bin kg CO2 emisyonunun salınımını önledik, yaklaşık 450 ağacı kurtardık, yıllık yaklaşık 300 milyon litre su tasarrufu sağladık. 2022 yılı sonuna kadar hayat poliçeleri gönderi dönüşümü ile bu kazanımları katlayarak dijital gücümüzü artırmaya devam edeceğiz.”