30 yıl önce Pembe Kurdeleyi tasarlayarak farkındalığın ve erken teşhisin önemini tüm dünyaya duyuran Estée Lauder Şirketleri, meme kanseri ile mücadele edenlerin iyileşmeleri ve daha iyi şartlara sahip olmaları için çalışmaya devam ediyor.
Meme kanseri 2020 yılında yaklaşık 2,3 milyon yeni vaka sayısı ile ilk kez akciğer kanseri sayısını geride bırakarak dünya üzerinde en yaygın kanser türü haline geldi. Ancak erken teşhis sayesinde, ölüm oranı son 30 yılda 42 azaldı. Elle muayene ve belirli bir yaş sonrası düzenli kontrollerle önlem almanın mümkün olduğu, toplum bilincinin ve araştırmaların çok büyük önem taşıdığı bu hastalıkla savaşmayı misyon edinen Estée Lauder Şirketleri, araştırmalar için 86 milyon ’dan fazla kaynak yarattı ve 108 milyon ’dan fazla bağış topladı. Aynı zamanda meme kanserine karşı farkındalığın global sembolü haline gelen Pembe Kurdele ile bu yıl Sandra Taub Yardımseverlik Ödülü’ne de layık görüldü.
Kaynak yaratmak, eğitim ve destek vermek amacıyla dünya çapında 60’tan fazla kuruluşu destekleyen Estée Lauder Şirketleri, bu yıl Türkiye’de ise Pembe İzler Kadın Kanserleri Derneği ile bir araya gelerek, derneğin destek programlarından biri olan, tedavi sürecindeki hastalara psikolog ve beslenme uzmanı desteği veren Pink Line - Pembe Hat’a katkı sağlayacak.
Pink Line’dan Destek Alan Hasta Sayısı İki Katına Çıkacak
Tedavi sürecindeki hastalara psikolog ve beslenme uzmanı desteği sağlamayı amaçlayan online danışmanlık hizmeti Pink Line çerçevesinde, geçtiğimiz yıl 500 hasta ile 700 seans gerçekleştirildi. Bu sene Pembe Kurdele Kampanyası’nın 30. Yılında Estée Lauder Şirketleri’nin katkıları ile daha fazla psikolog ve beslenme uzmanını bu projeye dahil edilerek destek verilecek kişi sayısının 1000 hastaya çıkarılması hedefleniyor. Aynı zamanda, tedavi sürecindeki hastaların aynaya her baktıklarında kendilerini daha iyi hissetmeleri amacıyla güzellik uzmanları da projeye katkı sağlayacak.
Hastaların güzellik ve bakım tüyoları ile kendilerini daha iyi hissetmeleri için neler yapabileceklerinin aktarılacağı, kişisel cilt bakımı veya makyaja dair sorular sorabilecekleri, kemoterapi sürecindeki hastalar için büyük önem taşıyan kaş kalemi ve kullanımıyla ilgili uygulamalı seansların gerçekleştirilmesi sayesinde Estée Lauder Şirketleri bir kez daha kadınlarla gerçek bir bağ kurmanın öneminin altını çiziyor.