Hepsiburada, e-ticarette büyümek ve işletme verimliliğini artırmak isteyen iş ortakları için hayata geçirdiği ücretsiz eğitim platformu Hepsiburada İş Ortağım Akademi ile 2022 yılında 190 bin iş ortağına eğitim verdi.
2022’de giriş yapılan eğitim sayısı yüzde 259 artarken, giriş yapan iş ortağı sayısı ise önceki yıla göre yüzde 23 artışla 190 bini geçti.
Akademi’de yer alan eğitimler ile iş ortakları; stoklamadan adreslemeye, paketlemeden kargolamaya, e-ticarette birçok maliyet, zaman ve iş yükünden tasarruf ediyor. Tüm bunların yanı sıra Hepsiburada’daki operasyonlarını yönetebilmek için iş ortakları; muhasebe, sipariş yönetimi, reklam yönetimi gibi panel ekranlarıyla ilgili kapsamlı eğitimler alabiliyor. Hepsiburada İş Ortağım Akademi üzerinden düzenli olarak yayımlanan video ve dokümanlarla iş ortakları, mağazalarını ve ürünlerini nasıl daha görünür hale getirebileceklerini öğreniyor. Ayrıca kişisel gelişim kategorisindeki eğitimlerine ek olarak Tasarım Odaklı Düşünme gibi iş hayatında ihtiyaç duyulabilecek farklı konularda eğitim içeriklerine ulaşabiliyor.
GİRİŞ YAPILAN EĞİTİM SAYISI YÜZDE 259 ARTTI
Akademi’de yoğun geçen 2022 yılı boyunca birçok alanda büyüme gerçekleşti. Platforma aylık giriş yapan iş ortağı sayısı bir önceki yıla göre yüzde 23 artarak 190 bini geçti. Giriş yapılan eğitim sayısında ise rekor büyüme gerçekleşti. İş ortakları tarafından giriş yapılan eğitim sayısı yüzde 259 büyümeyle 290 bin olarak gerçekleşti. 2022’de Hepsiburada iş ortaklarının yüzde 64’ünün Akademi'ye giriş yapması da bir başka ilgi çekici veri oldu. Geçtiğimiz yıl boyunca Hepsiburada İş Ortağım Akademi'ye 206 yeni içerik eklendi.
YÜZLERCE ETKİNLİKTE İŞ ORTAKLARIYLA BULUŞULDU
2022 yılı boyunca online düzenlenen 574 Akademi Buluşması, 44 Kazandıran Buluşma, 2 Kazandıran Yarışma ve 10 Başarı Ödülleri ile Hepsiburada yöneticileri, iş ortaklarıyla buluştu.
Ekim ayında İstanbul, İzmir ve Ankara illerinde gerçekleştirilen Hepsiburada İş Ortağım Buluşmaları’na toplamda 1000'den fazla iş ortağı katıldı.
2022 yılının en çok dikkat çeken etkinlikleri arasında yer alan “Efsane Cuma” webinarı şirketin üst düzey yöneticileri ve marka yüzü olan Cem Yılmaz’ın katılımıyla gerçekleşti. Yoğun ilgi gören webinara 2000'e yakın iş ortağı katıldı.