Hepsiburada, dünyada ‘Meme Kanseri Farkındalık Ayı’ olarak anılan ekim ayında, Meme Sağlığı Derneği (MEMEDER) iş birliğiyle ‘Geç Olmadan Farkında Ol’ kampanyası başlattığını duyurdu.
Proje kapsamında Hepsiburada, MEMEDER uzmanlarının verdiği bilgilerle web sitesinde özel bir sayfa oluşturarak meme kanserinin erken teşhisi için ayrıntılı bir rehber sunulması hedefleniyor.
Meme kanseriyle mücadele konusunda müşterilerini bilinçlendirmek amacıyla ‘Sağlığın için 5 dakikanı ayırır mısın?’ mesajıyla farkındalık kampanyası başlatan alışveriş sitesi, ayrıca kadın ve erkek çalışanlarına farklı kanallardan yaptığı bilgilendirmelerle erken tanının önemine dikkat çekiyor.
Kampanya kapsamında, meme sağlığı hakkında bilgilendirici içerikler ve görsellerle hazırlanan ‘Geç Olmadan Farkında Ol’ sayfasında, erken teşhis için yapılması gerekenlerin yanı sıra, meme kanseri riskini azaltmaya yönelik sağlık ipuçları da paylaşılıyor.