Hepsiburada,‘Türkiye’nin En Çok Tavsiye Edilen E-Ticaret Markası’ seçildi 

Hepsiburada, bağımsız araştırma kuruluşu FutureBright’ın gerçekleştirdiği ve “E-ticaret NPS (Net Prompter Score/Tavsiye Etme Skoru) Araştırması” sonuçlarına göre, “Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası” oldu. 

Yayınlanma: 14:05 12-05-2022
Güncellenme: 12:06 27-06-2022
Hepsiburada,‘Türkiye’nin En Çok Tavsiye Edilen E-Ticaret Markası’ seçildi 

Hepsiburada, bağımsız araştırma kuruluşu FutureBright’ın gerçekleştirdiği ve “E-ticaret NPS (Net Prompter Score/Tavsiye Etme Skoru) Araştırması” sonuçlarına göre, “Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası” oldu. 

Bağımsız araştırma kapsamında 2022’nin ilk çeyreğinde 5.400 kişiyle anket çalışması gerçekleştirildi. Çalışma kapsamında, müşterilerin, markalara bağlılıkları, ürün ve hizmetleri kullanırken yaşadıkları deneyimin kalitesini ölçümlemek üzere markayı çevrelerine, arkadaş ve yakınlarına tavsiye etme istekleri ve dereceleri ölçüldü. Araştırma sonuçlarına göre Hepsiburada, ürün ve hizmet kalitesi ve sağladığı deneyimle müşterilerin çevrelerine en çok tavsiye ettikleri e-ticaret markası oldu.  

“TÜRKİYE İÇİN DEĞER YARATMAYI SÜRDÜRECEĞİZ” 

Hepsiburada’nın “E-ticaret NPS liderliği” başarısıyla ilgili mutluluğunu dile getiren Hepsiburada CMO’su Ender Özgün, “Türkiye’nin en çok tavsiye edilen e-ticaret markası” olmaktan dolayı çok mutluyuz. Türkiye’nin Hepsiburada’sı olarak, önümüzdeki dönemde de müşteri deneyimini merkeze alan felsefemizle, Ar-Ge ekiplerimizle birlikte projeler üretmeye, en yeni teknolojileri etkin şekilde kullanarak hizmet kalitemizi daha da ileriye taşımaya devam edeceğiz. Milyonlarca müşterimizin ve on binlerce iş ortağımızın markamızı her gördüğünde “İyi ki varsın Hepsiburada” demeleri için var gücümüzle çalışmayı, onlara kolaylık sağlamayı ve Türkiye için değer yaratmayı sürdüreceğiz.” dedi.  

“HEPSİBURADA, TÜRKİYE’DE DİJİTAL DÖNÜŞÜMÜN LİDER OYUNCULARINDAN BİRİ” 

Şirketten gelen yazılı açıklamada Hepsiburada ile bu zamana kadar yapılan hizmetlere değinilerek, konuyla ilgili şu açıklamalarda bulunuldu: 

“Hepsiburada, sektörde ilk kez sunulan “Yarın Kapında” ile siparişleri 24 saat içinde adrese teslim ederken, “Kapında İade” ile de iade edilmek istenen ürünü randevu ile kapıdan teslim alarak hızlı, kolay bir iade hizmeti sağlıyor. Hepsiburada, kısa bir zaman önce sunduğu “Güvenle Kapında” servisiyle de taşınması güç ve riskli olan beyaz eşya ve TV gibi büyük ebatlı ürünleri evlerinin içine kadar getirerek güvenle teslim ediyor. Türkiye’de dijital dönüşümün lider oyuncularından biri olarak, 20 yılı aşkın tecrübesiyle, 32 farklı kategoride, 90 milyondan fazla ürünü müşterileriyle buluşturan Hepsiburada, kurulduğu günden bu yana on binlerce işletmenin büyümesine de katkı sağlamaya devam ediyor. Hepsiburada aynı zamanda çatısı altında bulunan HepsiJet, Hepsiburada Express Market, Hepsipay, HepsiAd, Hepsiburada Seyahat, HepsiGlobal gibi marka ve hizmetlerle müşterilerinin hayatın her alanında birçok farklı hizmete ulaşmasını sağlıyor.” 

 

Kaynak: DHA
Etiketler:
Editör: Büşra Ustaol - busraustaol@ulkedenhaberler.com.tr

Yorum Yazın (Üye olmadan da yorum yazabilirsiniz)
0 Yorumlar
Bizi Takip Edin

ÇOK OKUNANLAR

GÖZDEN KAÇMASIN