İlk reklam filminde yatağın önemini ”Yatak ciddi bir iştir.” mottosuyla vurgulayan Armis, ikinci reklam filminde ise yatak seçiminde nelere dikkat edilmesi gerektiğini ve Armis’in neden tercih edilmesi gerektiğini, ”Yatak önce aklına yatacak.” mottosuyla ve markanın reklam yüzü olan Yeşilçam’ın duayen oyuncusu Kadir İnanır’ın kendine has üslubuyla anlatıyor.
Armis Yatak, iyi bir uykunun, dolayısıyla iyi bir yatağın toplam uyku kalitesi üzerindeki etkisine çok önem veriyor. Üretimde kullandığı yüksek teknolojiyle ürettiği uyku ürünleri sayesinde tüketicilere sağlıklı, konforlu, huzurlu ve kaliteli bir uyku deneyimi sunuyor.
Armis Yatak’ın ilk reklam filminde dikkatleri yatağın önemine çeken Kadir İnanır, ikinci reklam filminde ise yatak seçimindeki yay ve kumaş kalitesi, üretim ciddiyeti gibi önemli unsurlara değiniyor. ”Yatak önce aklına yatacak.” mesajı ile yatağın toplam kalitesini vurgularken, ”İşte bu yüzden benim yatağım Armis.” mesajı ile de yatak tercihini tüketiciyle paylaşıyor.
Genna İstanbul imzası taşıyan ikinci reklam filminin yönetmen koltuğunda ise Senem Bay oturuyor.