Sigortayeri Ideathon ile sektörde fark yaratacak fikirler yarışıyor

Aktif Bank ekosisteminin insurtech markası Sigortayeri; 17-18-19 Haziran tarihlerinde online ortamda gerçekleştirilecek bir ideathon etkinliğine imza atıyor. Sigorta sektöründe fark yaratacak fikirlerin yarışacağı ödüllü ”Sigortayeri Ideathon”a başvurular, 8 Haziran Çarşamba 18:00’e kadar devam ediyor.

Yayınlanma: 15:06 02-06-2022
Güncellenme: 15:06 27-06-2022
Sigortayeri Ideathon ile sektörde fark yaratacak fikirler yarışıyor

Aktif Bank ekosisteminin insurtech markası Sigortayeri; 17-18-19 Haziran tarihlerinde online ortamda gerçekleştirilecek bir ideathon etkinliğine imza atıyor. Sigorta sektöründe fark yaratacak fikirlerin yarışacağı ödüllü ”Sigortayeri Ideathon”a başvurular, 8 Haziran Çarşamba 18:00’e kadar devam ediyor.

 

Yakın zamanda yenilenen kurumsal kimliği, logosu ve satış deneyimi ile tüketicilerle buluşan Sigortayeri, düzenleyeceği ideathon ile gençlerin ezber bozan fikirlerine kulak verecek. 3 gün sürecek ideathonda katılımcılar, eğitimler almanın yanı sıra mentor destekleriyle fikir geliştirme şansı da yakalayacak.

 

airtable linki üzerinden yapılacak başvurular ise 8 Haziran Çarşamba günü saat 18:00’da son bulacak. Yarışma sonunda tüm katılımcılara sertifika verilmesinin yanı sıra birinci olan ekibe 15 bin TL ödül verilecek.

 

Gülcan: ”Gençlerin fikirlerini sabırsızlıkla bekliyoruz”

Sigortayeri’ni inovasyon odaklı bir insurtech olarak konumlamak üzere yola çıktıklarını belirten

Sigortayeri Genel Müdürü Ali Gülcan, ”Çok yakın bir dönemde yenilenen arayüzümüz, kullanıcı deneyimimiz ve logomuzla, uzun soluklu bir dijital dönüşümün ilk adımını atmıştık. Şimdi de ödüllü ve heyecanlı bir fikir geliştirme yarışmasıyla yaratıcı düşüncelere kulak vereceğiz. Sigorta hizmetlerini herkes için, her yerden ve kolayca satın alınabilen bir yapıya kavuşturmayı amaçladığımız bu yolculukta; yapacağımız ideathon için bazı temalar belirledik. Sigortayeri ile müşterisini bir araya getirmenin yanı sıra interaktif bir kullanıcı deneyimi sağlayacak ürün-hizmetler, online bir sadakat platformu yaratılması, dijital platforma müşteri çekecek bir kullanıcı yolculuğunun kurgulanması gibi konulardaki yenilikçi fikirleri duyacak olmanın heyecanı içindeyiz. Gençlerimize kulak verip, onların ufuk açıcı bakış açılarını göreceğimiz bu yarışmayı sabırsızlıkla bekliyoruz” dedi.

Kaynak: BHA
Etiketler:
Editör: Büşra Ustaol - busraustaol@ulkedenhaberler.com.tr

Yorum Yazın (Üye olmadan da yorum yazabilirsiniz)
0 Yorumlar
Bizi Takip Edin

ÇOK OKUNANLAR

GÖZDEN KAÇMASIN