TikTok #Neİzlesem'i hayata geçirdiğini duyurdu

 

TikTok, film ve diziseverleri bir araya getiren yeni eğlence noktası #Neİzlesem'i duyurdu.

Yayınlanma: 12:04 06-04-2023
Güncellenme: 12:04 06-04-2023
TikTok #Neİzlesem'i hayata geçirdiğini duyurdu

7 Nisan itibarıyla hayata geçecek olan #Neİzlesem 'de kullanıcılar, birbirinden farklı dizi ve filmleri keşfetme, alanında uzman içerik üreticilerinin film ve dizi eleştirilerini izleme ve favori listelerini öğrenme imkanı bulacak. 

 

Farklı kullanıcılara ve kültürlere hitap eden #Neİzlesem, kullanıcıların en sevdikleri filmlere, dizilere ve TV programlarına olan hayranlıklarını dile getirmek, derecelendirmek veya film ve dizilerden içerik ve parçaları paylaşmak isteyenlerin uğrak noktası olmayı hedefliyor.

 

FESTİVALDE GÖSTERİLEN FİLMLERLE İLGİLİ ÖZEL İÇERİKLER ÜRETECEK

 #Neİzlesem kullanıcıları özel bir sayfaya yönlendirecek. Bu sayfada, pek çok farklı içeriğin yanı sıra, TikTok'un Türkiye'deki eğlence partneri İstanbul Kültür ve Sanat Vakfı (İKSV) ile İstanbul Film Festivali kapsamında çalışan içerik üreticileri, festivalde gösterilen filmlerle ilgili özel içerikler üretecek.

 

Öte yandan Yıldızlar Geçidi bölümünde TikTok'un en iyi içerik üreticisi ve yorumcularından bazılarının önerileri ve izlenmesi gereken favorileri yer alacak. Kullanıcılar, eğlenceyi ve interaktiviteyi doruklara taşıması hedeflenen #Neİzlesem efektlerini kullanarak hafızalarını test edebilecek; popüler ve nostaljik film ve dizi repliklerinin hangi karaktere ait olduğunu bulmaya çalışacak.

#NEİZLESEM DÜNYA GENELİNDE 5,2 MİLYARDAN FAZLA GÖRÜNTÜLENDİ

TikTok Türkiye Operasyon Yöneticisi Erkan Ünlü kampanyanın dünya genelinde 5,2 milyardan fazla kez görüntülendiğini söyledi. Ünlü, “Dünya genelinde kullanıcılar internet üzerinden yeni bilgilere ulaşmaya çalışırken TikTok, arayüzünün sunduğu kolaylıklar ve birbiriyle bağlantılı içeriklere ulaşmadaki başarısıyla zaman içinde bir arama motoru özelliği de kazandı.

 

TikTok'un, denenecek yeni şeyler, ziyaret edilmesi gereken yerler, önemli bilgiler ve eğlence arayan kullanıcılar söz konusu olduğunda en çok tercih edilen platformlardan biri olması şaşırtıcı değil. En iyi film ve dizilerle ilgili önerileri, incelemeleri ve tepki videolarını içeren #Neİzlesem'in çıkış noktası da buna dayanıyor. Bu etiket, bugüne kadar dünya genelinde 5,2 milyardan fazla görüntülendi” dedi.

 

Kaynak: DHA
Etiketler:
Editör: İpek Çınar - ipekcinar@ulkedenhaberler.com.tr

Yorum Yazın (Üye olmadan da yorum yazabilirsiniz)
0 Yorumlar
Bizi Takip Edin

ÇOK OKUNANLAR

GÖZDEN KAÇMASIN