E-ticaret platformu Trendyol, dünyanın en büyük yiyecek içecek şirketlerinden PepsiCo ile iş birliğine imza attı.
İş birliğinin kapsmına ilişkin Trenyol’dan yapılan yazılı açıklamada, “Tüketiciler kampanyalı kapaklar, açma halkaları ve cips paketlerinden çıkan şifreleri PepsiCo’nun tüketiciyle buluşan ve 30 milyon indirmeye ulaşan ilk dijital ürünü ‘KazandıRio’ uygulamasındaki kameraya okutarak ödül kazanabiliyor. Bu ödüller ise Trendyol Hediye Çeki’ne dönüştürülebiliyor” bilgilerine yer verildi.
FARKLI KATEGORİLERDE GEÇERLİ OLACAK
Ödüllerini, Trendyol Hediye Çeki’ne dönüştüren kullanıcılar çeklerini giyimden aksesuara, kozmetikten mobilyaya, elektronik aletlerden spor ürünlerine kadar birçok kategoride diledikleri zaman harcayabilecekleri gibi Trendyol Yemek ve Hızlı Market’te de kullanabiliyor.