Türk Hava Yolları’nın çatısı altında 2014 yılından bu yana ‘online’ alışveriş sitesi olarak hizmet veren Shop&Miles web sitesi hem teknolojik hem de tasarım olarak tamamen yeni bir görünüme kavuştu.
Platformun yenilenmesine ilişkin konuşan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, “Müşteri memnuniyeti ve sadakatinin artırılması açısından yeni web sitesini geliştirmeye ve daha kullanılabilir hale getirmeye çalışıyoruz. Shopandmiles.com’un dünyada da en çok tercih edilen sayılı alışveriş platformlarından biri olacağını düşünüyorum. Bu yıl THY 75 milyona yakın yolcu taşıyacak. İstanbul Havalimanı’ndaki filomuzu iki katına çıkarabilecek potansiyelimiz var. Bu potansiyeli de gerçekleştirmek için elimizden geleni yapacağız” dedi.
Ayrıcalıklı alışveriş deneyimi vadeden yeni tasarımı ile Miles&Smiles üyelerinin millerini dilediği gibi harcayabileceği ve deneyim odaklı bir yaklaşımla kullanıcı dostu bir platform ortaya çıkartıldı. Üyeler, milleri ile bir kahve alabileceği gibi lezzetli bir menü ya da hediye çeki gibi çeşitli ürünlerle de değerlendirebilecek.
Yenilenen alışveriş platformunun relansmanı Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Ahmet Bolat, THY CEO’su Bilal Ekşi, Türk Havayolları Pazarlama ve Satış sorumlusu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur, iş ortağı olan markaların yöneticileri ve THY çalışanlarının katılımıyla Portaxe’de yapıldı.
Tasarımıyla dikkat çeken shopandmiles.com sitesinde, Türkiye’de sektöründe pazar lideri olan markalar ile iş birliği yapıldı. Bunun yanında mil harcama alternatiflerini artırmak amacıyla birçok yeni marka Miles&Smiles program ortağı olarak platforma dahil edildi.
"MÜŞTERİ MEMNUNİYET ORANLARINI DAHA DA YÜKSELTECEK"
Platformun yenilenmesine ilişkin konuşan Türk Hava Yolları Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Prof. Dr. Ahmet Bolat, “Müşteri memnuniyeti ve sadakatinin artırılması açısından yeni web sitesini geliştirmeye ve daha kullanılabilir hale getirmeye çalışıyoruz. Bu değişikliklerin mevcut durumda yüksek olan memnuniyet oranlarımızı daha da yükselteceğini ve shopandmiles.com’un dünyada da en çok tercih edilen sayılı alışveriş platformlarından biri olacağını düşünüyorum. Bu yıl THY 75 milyona yakın yolcu taşıyacak. İstanbul Havalimanı’ndaki filomuzu iki katına çıkarabilecek potansiyelimiz var. Bu potansiyeli de gerçekleştirmek için elimizden geleni yapacağız” ifadelerini kullandı.
HEM ENVANTER HEM DE TASARIM OLARAK YENİLENDİ
Türk Hava Yolları (THY) Yönetim Kurulu ve İcra Komitesi Başkanı Ahmet Bolat, “Hayata geçirdiğimiz ilk günden itibaren Miles&Smiles üyelerimizden yoğun ilgi gören online alışveriş sitemizin ‘Yeni Shop&Miles Deneyimi’ ismini verdiğimiz bu yeni evresinde internet sitemizi hem altyapı hem de tasarım olarak yeniledik. Türkiye’nin en değerli markaları ile birlikte sunduğumuz Shop&Miles’ı, üyelerimize gündelik yaşamlarında fırsatlar sunacak ve avantajlar sağlayacak bir şekilde kurguladık. Müşteri memnuniyetini ve tatminini her zaman ilk önceliği olarak gören ve tüm geliştirme ve yeniliklerini bu yönde yürüten bir marka olarak, bu anlayışımızın en güzel örneğini uzun yıllardır yürüttüğümüz yolcu programımız Miles&Smiles’la gösteriyoruz. Miles&Smiles ile hem Türkiye’de hem de yurt dışında birçok banka ve iş ortağımız üzerinden mil kazanan yolcularımızı bu yeni evrede çok daha fazla seveceklerini düşündüğümüz gelişmeler bekliyor” dedi.
MİLLER EVLERDEKİ İHTİYAÇLAR İÇİN DE KULLANILACAK
Üyelerin artık millerini hayatlarının her alanında kullanabileceğini belirten Bolat, “Ülkemizde kendi alanlarında en gözde ulusal ve uluslararası şirketlerin hizmetlerinden faydalanabilecek. Millerini evlerinde ihtiyaç duydukları mobilyalar için kullanabilecekleri gibi eğlence ve tekstil ürünleri için de kullanabilecekler. Bu yeni evrede Türk Hava Yolları markası sadece gökyüzünde, sadece bizden uzakta yaşayan sevdiklerimize kavuşmanın bir aracı olmayacak. Müşterilerimizin ve üyelerimizin hayatın her alanında bizi yanlarında hissetmelerini ve sadece sevdiklerine ulaşmak için değil, onlarla bir araya geldiklerinde milleriyle yemek yiyebilmelerini, onlara giyimden mobilyaya, eğlenceden ulaşıma varan alanlarda sürprizler yapmalarını arzuluyoruz. Shop&Miles’ın şu anda bulunduğu nokta nihai nokta değil. Uçak içi hizmetlerimizden biletlemeye, havalimanı hizmetlerimizden iletişime kadar her alanda nasıl daha iyi olmaya, daha iyi hizmet vermeye kararlıysak, Shop&Miles’ı da aynı vizyonla üyelerimizin hayatına daha iyi yerleştirmek istiyoruz. Bir yandan sunduğumuz hizmetleri onlar için daha da kolaylaştırırken bir yandan da bu hizmetlerin kapsamını genişleteceğiz” diye konuştu.
6 AYDA YENİLENDİ
Türk Havayolları Pazarlama ve Satış sorumlusu Genel Müdür Yardımcısı Ahmet Olmuştur ise “Misafirlerimizin 360 derece hayatlarında onlara değebilecek olan her yerde shop&miles.com’un avantajlarından istifade edebilecek. 14 milyona varan miles&smiles üye yolcu sayımızın inşallah ileriki yıllarda daha da artacağını düşünüyorum. 6 ayda yenileyip hayata geçirdik. Bu programda emeği olan mesai arkadaşlarıma çok teşekkür ediyorum. Miles&smiles yüzünüzü güldürmeye devam edecek” ifadelerini kullandı.
Açılış konuşmalarının arından iş ortakları olan markaların yöneticilerine hediyeleri takdim edildi.