“Yenilikçi İşletmeler İçin Geliştirme Kampı’’ başlıyor

“İşletmemi nasıl geliştirebilirim, stratejik plan nasıl oluşturabilirim, müşteri memnuniyeti oluşturmamın yolları nelerdir” sorularına cevap arayan yenilikçi işletmeler için Ataşehir Belediyesi, “Yönetim Kapasitesi Geliştirme Kampı” düzenliyor.

Yayınlanma: 15:05 10-05-2022
Güncellenme: 12:06 27-06-2022
“Yenilikçi İşletmeler İçin Geliştirme Kampı’’ başlıyor

Ataşehir Kadın Girişimcilik Merkezi (AKAGİM) eğitimlerine bir yenisini daha ekliyor. Yenilikçi İşletmelere yönelik “Yönetim Kapasitesi Geliştirme Kampı” düzenliyor. Kamp rekabet güçlerini, kurumsallaşma-markalaşma düzeylerini, ekonomideki paylarını artırmayı, stratejik yönetim, planlama yapmayı amaçlayan yeni işletmeleri hedefliyor.

 

Eğitim kampının ana konuları ise şöyle: “iş modeli”, “pazarlama ve satış stratejileri”, “ticari odaklı finans”, “marka ve kurumsal kimlik”, “stratejik yönetim ve planlama”

 

1 hafta sürecek olan eğitimler 23 Mayıs Pazartesi günü başlayıp 27 Mayıs Cuma günü sona erecek. Eğitimler 10.00-16.00 saatleri arasında (toplam 30 saat) verilecek.

 

Eğitim kampına en az 1 mali yılı doldurmuş, bilançosu ve gelir tablosu olan işletmeler katılabilecek. Eğitimler sonuncunda başarılı olan 20 işletme sahibine bir yıl boyunca 24 saat mentorluk desteği de verilecek.

 

Sadece kadın işletme sahipleri değil, şartları sağlayan tüm işletme sahibi bireyler 22 Mayıs Pazar gününe kadar www.akagim.com adresinden başvurularını yapabilecek.

 

Ataşehir Kadın Girişimcilik Merkezinde yapılacak kampın başlangıç tarihi 23 Mayıs 2022. 5 gün sürecek kampta 10.00 - 16.00 arasında eğitim verilecek.

 

Modüller

 

 

İş modeli eğitimi

 

Pazarlama ve satış stratejileri

 

Ticari odaklı finans

 

Marka ve kurumsal kimlik

 

Stratejik yönetim ve planlama

 

Birinci faz mentorluk programı ve içeriği

 

 

Erken uyarı aracı

 

İş modeli kanvası

 

Strateji haritası

 

Müşteri memnuniyeti çalışmaları

 

Stratejik plan analizleri

 

İkinci faz mentorluk programı ve içeriği

 

 

İyileştirme vakalarının belirlenmesi

 

Müşteri memnuniyeti aracı oluşturma

 

Kurumsal karne oluşturma

 

Stratejik plan oluşturma

 

Stratejik plan oluşturma (devam)

 

Yönetim araçlarının birlikte kullanımı

 

Yönetim araçlarının birbirleriyle uyumu ve sonuçlardan yararlanabilme

 

Kaynak: İHA
Etiketler:
Editör: Büşra Ustaol - busraustaol@ulkedenhaberler.com.tr

Yorum Yazın (Üye olmadan da yorum yazabilirsiniz)
0 Yorumlar
Bizi Takip Edin

ÇOK OKUNANLAR

GÖZDEN KAÇMASIN